Rotary Club Olot - La Garrotxa | MIQUEL CALM, NOU PRESIDENT DEL CLUB ROTARY OLOT-LA GARROTXA
768

MIQUEL CALM, NOU PRESIDENT DEL CLUB ROTARY OLOT-LA GARROTXA

Junta 2019-2020

MIQUEL CALM, NOU PRESIDENT DEL CLUB ROTARY OLOT-LA GARROTXA

El passat dijous dia 4 de juliol es va renovar la junta del Club Rotary-Olot la Garrotxa. El Rotary de tot el món canvia cada any, la primera setmana de juliol, les juntes de tots el clubs. Aquest costum facilita que tots els socis puguin participar en la gestió del seu club. Reduir-lo a un any, permet renovar de noves idees els clubs i que la tasca de dirigir-lo no sigui excessivament feixuga.

En el sopar del passat dijous, al restaurant La Moixina, el president del passat exercici, Marc Montanyà va exposar els objectius que la seva junta havia dut a terme durant tot l’any i va agrair-los la generosa col·laboració que ha tingut. Va prendre la paraula el nou President Miquel Calm per presentar la nova junta formada per Marc Avellana com a secretari, Joan Tresserras com a Macer i Jaume Masó com a tresorer. Miquel Calm va agrair la confiança que el club posa en ell i la seva junta. Prometia dur a terme un programa de treball per a millorar l’entorn social de la Garrotxa i va posar especial atenció en ser més sensibles en la millora de la situació de les persones de la tercera edat més desvalgudes.