Rotary Club Olot - La Garrotxa | HEALTH US NEPAL

HEALTH US NEPAL

Health us Nepal

HEALTH US NEPAL

El passat dia 30 d’abril es va formalitzar el lliurament de l’ajut econòmic que fa el Club ROTARY CLUB OLOT – GARROTXA a la ONG garrotxina HEALTH US NEPAL.

En la foto veiem al president del ROTARY, Marc Montanyà, lliurant el xec al vicepresident de la ONG, Joaquim Boix lglesias, oncle de Marc Boix Bruguera, metge d’origen nepalès, ànima de la ONG que exerceix a la regió de HUMIA- NEPAL d’on és originari, després de la seva adopció a Girona i de la seva formació a la Universitat de Barcelona.