Rotary Club Olot - La Garrotxa | Som membre de la taula Gi-Rotary

Som membre de la taula Gi-Rotary

El Rotary Club Olot la Garrotxa és membre de la taula Gi-Rotary. L’integren set clubs de les comarques de Girona i cadascun d’ells anualment pot portar a terme el projecte solidari que desitgi fer. L’avantatge de fer-ho així, d’una banda és que l’abast del projecte a desenvolupar pot ésser molt més important donat que es fa amb la col·laboració econòmica de tots els clubs i de l’altra és que hi ha un contacte permanent i vinculant entre els distints clubs de la demarcació de Girona que formen part d’aquesta taula. Sense anar més lluny, aquest any des del club de Blanes s’ha triat fer una aportació per adaptar vehicles de segona mà adaptats pel transport de col·lectius El Rusc i Kedem que treballen amb la gent amb necessitats especials.